Meniu
Coșul tău

Politica de livrare

 

Cât durează procesarea și expedierea comenzii mele?

 

Comanda dumneavoastră va fi procesată și predată curierului în termen de 1-2 zile lucrătoare de la primirea și confirmarea plății.

Pentru comenzile ramburs, comanda va fi procesată în 1-2 zile lucrătoare după ce vă contactăm și confirmați comanda și adresa de expediere.

 

  • Comenzile efectuate sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor naționale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare;
  • Dacă există probleme sau întârzieri cu comanda dvs., veți primi o notificare prin e-mail de la noi cu mai multe informații.

 

Timpul de livrare pentru comenzi este:

  • Pentru țările europene - 5-7 zile lucrătoare;
  • Pentru Statele Unite și America de Nord - 8-12 zile lucrătoare;
  • Pentru toate celelalte țări - 8-18 zile lucrătoare.

 

Cât costă transportul?

 

Costurile de transport depind de valoarea comenzii dvs.:

 

Pentru comenzi de până la 249.99 RON:

 

Costul de livrare este de 25.00 RON.

 

Pentru comenzi de peste 250.00 RON:

 

Transportul este gratuit.

 

Cum îmi pot urmări comanda?

 

Odată ce comanda dvs. a fost împachetată și expediată, veți primi o notificare prin e-mail cu informații despre curier, numărul de urmărire și un link de urmărire.

 

Am o problemă cu comanda mea

 

Pachetul meu s-a pierdut în tranzit

 

Vă rugăm să ne contactați imediat trimițându-ne un mesaj AICI dacă informațiile de urmărire arată că coletul dumneavoastră a fost pierdut.

 

Pachetul meu a fost returnat expeditorului

 

Pachetele nerevendicate sau pachetele trimise la o adresă incorectă/incompletă ne sunt returnate.

Vă rugăm să vă asigurați că furnizați informații complete și exacte de livrare atunci când confirmați comanda.

 

Am primit produsul greșit / Lipsesc produse din comanda mea

 

Vă rugăm să ne contactați trimițându-ne un mesaj AICI dacă primiți produsul greșit sau o parte din comanda dumneavoastră lipsește.

Vă vom expedia produsele care lipsesc în 1-2 zile lucrătoare pe cheltuiala noastră.

 

Doresc să-mi schimb detaliile de livrare sau să-mi anulez comanda

 

Vă rugăm să ne contactați imediat trimițându-ne un mesaj AICI dacă doriți să vă modificați detaliile de livrare sau să anulați comanda.

Comenzile care au fost deja expediate nu pot fi anulate.